petek, 28. marec 2008

Puljenje mimo

Sem še pod vplivom tablet in inekcije, zato bolečin skoraj ne čutim. Je pa prišlo do ene ključne spremembe: ubral je novo metodo puljenja.

Bom najprej malo bolj podrobno opisal prejšni poseg:
- prišel tja, da inekcijo, čakam, se vrnem, na štiroko odprem usta, mi nastavijo masko in pripravijo urodje
- prerežejo dlesen in začnejo z orodjem razbijati zob znotraj dlesni, nato pa mi s pinceto poberejo koščke
- dva dni trpljenja, ko še tablete ne pomagajo
- dva dni muk in sladoleda
- dan okrevanja, nato šola, nato pobiranje šivov

Kako je pa zdaj zgledalo?
Pridem tja, da inekcijo (neverjetno dobro sem jo prenesel), ko mi prime pridem nazaj, mi prereže dlesen in me vmes sprašuje če kaj boli =D
Nato prime zob in izpuli. Ko mi začne dvigovati stol, sem že mislil, da me še najhujš čaka, on pa reče da je konec =D

Tako da verjetnost je velika, da pridem že v ponedeljek/torek v šolo. Na tekmovanje pa najverjetneje ne bom šel, ker mi manjkajo vaje tega vikenda.

Se pa pred hišo podi nek neznani pes, zelo luškan. Pasme ne vem, ima pa zeleno ovratnico. Dva dni že prosi, da bi ga vzeli, a mamo že enga psa in mačko preveč. Se bom pa takoj po okrevanju lotil resnega manipuliranja z babico, da ga bo vzela =D

4 komentarji:

persson pravi ...

Tako doživeto si opisal, da človek dobi kar kurjo kožo.

Želim ti hitro okrevanje in čim manj bolečin. Zdaj so verjetno že večinoma mimo.

Sigi pravi ...

hvala. ja res neverjetno hitro pojenjajo, sam mam pa še druge probleme tak da jutr me še vrjetn ni u šolo.

persson pravi ...

Sam, da niso ljubezenski, kajti tisti so dolgotrajnejši. :)

Sigi pravi ...

huh, sreča =D