četrtek, 20. marec 2008

Hitra jeza

Zadnje čase pri sebi opažam, da sem vedno bolj hitre jeze. Ta lastnost je bila zame že dolgo značilna, a tako hitro kot je jeza prišla je tudi izginala in posledic ni bilo nikoli ali pa so bile majhne. Ampak zadnje čase se mi pa ta jeza samo nalaga, nalaga nalaga in ne izginja, direktno me žre.
V zadnjem tednu se mi ta jeza nalaga od dveh sošolcev. Celo srednej šolanje me že moti njuna nadutost in aroganca, a zdaj se ta nadutost vedno bolj mene samega tika. In odkrito povem, da mi bo enkrat prekipelo, najverjetneje zaradi ene popolne banalnosti.
Torej če se najdeš v zgornjih besedah, se z mano raje naslednje tri tedne ne pogovarjaj, ker se boš mogoče zadnjič.

Prav tako pa me je danes do konca ujezil hokej, predvsem sodniki. Prav očitno je bilo, da so bili na Salzburški strani, a se niso skoraj nič zavirali, razen proti koncu. Tisti gol..........
Moj oče, pa ko tam norim in se derem v ekran, stopi v bran sodnikom. Halo? Pa četudi se motim, naj vaj utihne, naj pa me ne provocira. Potem pa mi hoče natveziti, da se preveč razburjam. Športen duh, temu pravim, pa da naj bo vesel, da samo pri hokeju in da ima pri drugih športih mir!

2 komentarja:

persson pravi ...

Začni meditirati. Menda pomaga, jaz začenjam že kaakšni 2 leti, pa še nisem začel. :)

Sigi pravi ...

včasih celo meditiram, v osnovni sm bol, zej pa se tut men več ne da. Pomaga pa, to pa sigurno.

Pa sej se je zgodil to ko sm se bal, včeri je šlo tist ven sam ni blo prehudo =D