ponedeljek, 24. marec 2008

A Dying Of A Light

Končno sem prebral A Dying Of A Light do konca. Odlična knjiga, čeprav sem se vmes že nekoliko dolgočasil. To pa ne zato, ker bi George R. R. Martin bil dolgočasen, ampak ker me zannstvena fantastika ne zanima preveč. Dela sem se pa lotil, ker ga je teta po pomoti kupila, ko sem ji naročil nabavo vseh Martinovih knjig iz zbirke Pesem ledu in ognja.

Če se boste knjige kdaj lotili (kar 100% priporočam), vam bom po alinejah zapisal nekaj zanimivosti v njej. GRRM je tako spet dokazal svojo izvirnost na mnogo načinov:
  • zgodba se odvija na posebnem festivalskem planetu, kjer so vsa ljudstva na nekem koncu galaksije zgradila eno svoje mesto, da bi se na na Velikem festivalu tudi predstavila in malce privabila turiste
  • za glavni lik si je izbral zdolgočaseno depresivno osebo, ki še po sedmih letih ljubi svojo "Jenny", ki mu je zbežala
  • osali glavni liki brez Jenny so nasilneži, ki pa nakoncu izkažejo svojo milino, lik ki se ti pa zdi najbolj prijateljski, pa svoje zobe
  • med temi nasilneži se poročajo moški in postanejo teyn-and-teyn; v vezi ni romantike, ampak čista dolžnost, ti pa kmalu postane jasno, da je ta vez resnično močnejša od ljubezen-ljubezen in prijateljstvo-prijateljstvo, v kar na začetku ne moreš verjeti
  • ženske so med njimi postavljene v ozadje in so bolj kot ne sex slaves, ki si jih delijo
  • med temi nasilneži je en prijeten lik, zelo napreden človek, ki želi povzdigniti ženske in končati vso obstoječo nasilje
Več vam pa skorajda ne morem izdati.

Ni komentarjev: