nedelja, 30. marec 2008

Kratki nedeljski

Tisti, ko me kdaj pa kdaj pospremljate pri Last.fm, ste mogoče ugotovili, da sem ponovno imel dva dokaj nemetalna tedna. Nekak sem se naveličal vseh skupin ko jih že mam, pa čeprav jih je točno 149 na mojem računalniku. Sem pa za hec potem vrgel notri svoj Emperor orginal CD in spet so me presunel, tako da že cel vikend nabijam norvežane.
Sem se pa pred nekaj minutami do solz nasmejal, ko sem gledal po TV A si ti tut notr pado, sem ravno ujel Saškine slaščice iz thrash/death metal pečice. Smeeeh =D
Sam pol se zamisliš, kakšni stereotipi divjajo okoli metala in metalcev. Samo dretje, sama agonija, samo trpljenje, sama žalost, sam alkohol, sami cigareti... Lol?
Dejansko, ajt recimo da je nekaj stvari res, ampak vedno bolj se nas zamenjuje z emoti, kar je blazno žaljivo.

Ni komentarjev: