nedelja, 25. maj 2008

Za mano rojstni dan

Najprej opravičilo, glede na to kako dolgo že nisem ničesar napisal.

Torej, za mano je osemnajsti rojstni dan. Če me vprašaš, kako se počutim, bom najverjetneje odgovoril: zmatrano, ampak za to je predvsem kriva šola.
Vse leto sm si pri ljubših predmetih ustvarjal zaledje, ampak letos se mi je zrušilo. Računalniški sistemi in omrežja.
Dejansko moram zdaj s polno paro delati in popraviti kar nekaj ocen...

Sicer sem pa bil na rojstni dan dokaj trezen, saj sem tudi prej šel domu. Šli smo na svečano kosilo v Urško (jedel sem lignjev trio - pohane, na žaru, polnjene s pršutom in šunko), nato pa s fotrom po novi televizor v MB (ni moj, pač je odhod naletel na tisti dan).
Darila? Od staršev novi špegli in knjiga Srečko Kosovel in konstruktivizem, v kateri je pa tudi celotna zbirka Integrali. Od tete, strica in babice sem dobil nov bicikel pa še neki denarja. Ajda mi je podarila majhno prazno knjižico, ki sem si jo zaželel, za moje pesnitve =D
Ne bi mogel reči, katero darilo je bilo najlepše, ampak vsekakor najzanimivejše je bilo pa od Tince:
- škatla, ovita s časopis papirjem in polepljena z hokejisti, kurbami, vojniškim grbom itd.
- našitek anahija
- paradajz
- kinderjajčka
- kekec pašteta =D
- kava
- obesek za ključe
- barvica =D
- album za CD-je
- semena sončnic
- prazna kinokarta
- novi kaktus 8)
- kondomi
- filtri za večkratno uporabo =D
Pa upam da nisem česa pozabil. Simbolični pomen vsakega predmeta v tej škatelci vam bom pa mogoče zaupal kdaj drugič.

O čem bi še pisal? Nevem ... premišljujem, da bi naredil posebej blog za svoje pesmi ... Kaj pravite vi?

Aja, sem pa prepričan, da vem kdo je kriv za pomor mojih kaktusov! Mama. Odkar ju imam, je oba že vsaj trikrat dol na tla vrgla!

Zadnji dve alineji sem zadnjič pozabil dopisat.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Haha, Tinca te pa pozna.

Sigi pravi ...

da =D

persson pravi ...

Pazi, da kondomom ne bo potekel rok trajanja. :) Vse naj!

Sigi pravi ...

lol =D =D hvala =)