ponedeljek, 5. maj 2008

Športni fanatiki

Nikoli se nisem imel za nekakšnega oboževalca športa. Spremljal sem le ta "najnujnejše" stvari kot so evropsko in svetovno prvenstvo v fusbalu, košarki ter včasih celo rokomet. Ampak od vseh športov me je vedno najbolj navduševal hokej.
Hokej je vedno prava moška igra, polna adrenalina in energije. Je toliko različnih tehnik, načinov, iger, tudi pravil, da ti nikoli ni dolgčas.
Spominjam se, ko so se sošolci še v osnovni šoli pogovarjali v športu, nisem pri takšnih debatah nikoli sodeloval. Niti nisem vedel rezultatov, v bistvu me pa sploh ni zanimalo. Nekega pravega sogovorca za hokej pa tudi nisem imel. Zanimivo je pa dejstvo, da je hokej postal eden najpupolarnejših športov v Sloveniji šele v zadnjih dveh letih. Po mojem mnenju sta na to vplivala dva ključna dogodka:
- v ligo EBEL so vstopili Jeseničani in po športnih programih se je večkrat zavrtel kakšen posnetek ali celo cela igra
- gostili smo svetovno prvenstvo divizije I - skupine B
Mediji so seveda postali pozornejši na dva naša močna kluba in reprezentanco, iz česar je sledila vsa ta za Slovence dokaj nova navdušenost nad hokejem.
In nato se le liga EBEL odloči še sprejeti Olimpijo.
In Olimpija bi skoraj osvojila pokal.

No, malo sem zašel. Če se vrnemo k uvodu, ko sem poudaril, da nikoli nisem razumel tistih športnih fanatikov, ki so poznali sto različnih klubov z vsemi igralci v večini športov itd., nekateri so si celo snemali tekme in jih večkrat gledali. In tega res nikoli nisem razumel.
In danes se zalotim, da gledam ponovitev tekme SLO - ZDA, ko sem že zjutraj preveril rezultate še enkrat in ko sem se danes ponoči zbudil ob enih zjutraj in gledal tekmo. Kam to vodi? Postajam športni fanatik? Hvalaparadajzu se spoznam samo na ta šport in nobenega drugega.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

A čutiš mal andernalinčka ko se enket uživiš ane?
Morš eneket it v eno polno dvorano(vsaj 3000 ljudi) pa boš pol šele vidu, ka adrenalin dela, če že samo gledaš.

Sigi pravi ...

ti vrjamem =) grema v Kanado?

Anonimni pravi ...

Nisem misli hokeja, ker vzdušje ni pravo, ker so navijači predaleč od igrišča. Morš na kak derbi v Laško pridit ali pa v polnega Zlatoroga.

Sigi pravi ...

hah, dalec mogoc, sam se zelo lepo vse vidi =)