ponedeljek, 26. maj 2008

Park ponovno aktualen

Nevem, če bi bil učinek enak, če bi z besedami opisoval dva ključna dneva v parku v tem mesecu ali bi preprosto kar nalimal slike. Odločil sem se za zadnje.

Dan pred "tehno parkom", ko smo park dejansko zapustili kasneje kot maturantje =D
Prišli smo s štirimi litri, s tem da je Primky eno flašo razbil, potem sta šla s Škobijem (ki poudarjam: ni nič pil - avto) še po tri literce in nakoncu se je Zidi žrtvoval za nas in še skočil po tri, za katere se  je boril z življenjem. Torej na koncu je prišlo 9 litrov vina na pet oseb. Tralala.











Naslednji dan pa je bil slavni tehno park, ki je na koncu bil le park, saj so organizatorji neki zajebali. Meni je to seveda veliko bolje pasalo, saj je itak pomembna družba. Folka je bilo pa velikansko prevelik (po moje bi mogo Šrot začet razmišlat o širitvi =D ). Blo nas je okol 10, kupli pa smo 15 L belega in 5 L rdečega vina v Vipavi, vinoteki. Bilo je seveda premalo. Kaj vse smo še pol kupli ali dobili ali bog si ga vedi pa se ne spomnem več.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Bilo je zelo zanimivo ja. Razn tist ko ste se vsi na mene fuknal namest da bi me lepo pustil da sm mal zaspal. GRR :P

persson pravi ...

Saj se morate zabavat, ampak menim, da prepogosto pijančujete.

Sigi pravi ...

dejansko smo se v zadnjem času ful umirili. vsaj nekateri.