sreda, 16. april 2008

Trebnje -> Vrhnika -> Postojna

Po več kot enem letu smo končno imeli spet eno ekskurzijo. Drugače kot pri zadnji smo bili tokrat pridni in na trenutke so celo F-ovci izpadli porednejši.
Prvo smo se ustavili v Trimo Trebnje, kjer so nas lepo sprejeli, nam častili kosilo in opisali podjetje do podrobnosti. Ogledali smo si tudi proizvodnjo in delo v pisarnah. 
Nato smo šli v Vrhniko v Cankarjevo hišo, ki nas je kot ponavadi tudi razočarala. Nič nimam proti tako velikemu slovenskemu pisatelju, nekaj pesmi iz zbirke Erotika mi je celo zelo všečnih, ampak tolikokrat kot smo že bili v tisti mali hišici, kolikokrat so nam že razlagali podrobnosti o njem ... Enkrat dosežeš mejo. Moja meja je zelo visoko daleč, ampak pri drugih, ko ne berejo tako radi, je takšno pogrevanje samo destruktivno.
Tukaj smo tudi spoznali, kako srečni smo, da nas uči ga. Cencelj. Drži, da nam je dala nalogo do ponedeljka, da se moramo naučiti eno od Kosovelovih pesmi, ampak v primerjavi z drugimi razredi, kjer so morali delati seminarske naloge o Cankarju in podobnem, je bilo to zlato. Kosovel je za večino nekaj novega, branje njegovih pesmi razgibano in (vsaj mene) vsak trenutek preseneti s kakšno udarno. Res pa je, da nimam tako bralnofanatičnih sošolcev. =D
In na zadnje še (vsaj za mene) najbolj zanimivi del potovanja - J... khm, Postojna in Predjamski grad. Slišali smo nekaj o Erazmu Predjamskemu, njegovi straniščni pogubi, nekaj o sami zgodovini gradu itd. Ogladali smo si skoraj vsak kotiček in garantirano ni bilo nikomur žal. Ni manjkalo niti Žuvo.tv vzdušja.

In zadnja postaja je bila Jazz, kjer smo celo pomagali sčistiti streho. Bili smo tudi nagrajeni, sem pa vesel, da sem šel dovolj hitro, kajti baje je bil after-party izleta še razburkan naprej.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

bilo je uspešno in zanimivo. samo ni mi jasn kako to da so nekateri že ob 6 prispeli v celje, jaz sem pa ob 9 še kar v Vrhinki bil. :)

Sigi pravi ...

@jerac: =D no comment =P