sobota, 12. april 2008

Referendum o vstopu HR v EU?

Vseskozi sem podpiral vlado v tem, da je čakala z referendumom o vstopu južne sosede v EU, razlogov je pa veliko:
referendumi so dragi
  • če prehitro uporabimo vsa svoja orožja, jih na koncu ne moremo več uporabiti
  • evropska politika do HR se je izkazala za učinkovito, primer je ERC
  • v interesu Slovenije je, da se HR obnaša evropsko in evropsko se bo obnaša, če bo v EU
  • v interesu HR je, da gre v EU in bo vedno pripravljena popuščati, če pa bo vedela, da še nekaj let sigurno ne bo vstopila (zaradi našega referenduma), se pa lahko odnosi drastično na slabše spremenijo
  • če bodo začele ostale članice Unije podpirati HR, bodo v primeru, da je SI izvedla referendum, volja ljudstva pa bi pokazala, da noče HR v EU, bi lahko tuje države zelo pritiskale na slovenske politike, naj "spremenijo voljo ljudstva"
  • voljo ljudstva je potrebno upoštevati in če se odloči za HR JAv EU, bo to JA in HR se bo lahko igrala z našimi mejami in drugimi stvarmi, kolikor se bo hotela, saj ji naši politiki zaradi volje ljudstva ne bodo mogli preprečiti vstopa
  • ...
Če pa se je predsednik vlade skupaj s predsednikom države odločil za izvedbo tega referenduma, morajo biti razmere še bolj drastične, kot nam jih mediji predstavljajo. Je pa to blazno velik pritisk na HR, torej ta grožnja z referendumom, in HR bo morala resnično pospešiti pogajanja, ki jih zdaj tako rada odlaša.
Sem pa osebno proti vstopu HR v EU, dokler se ta vede tako ne-evropsko. Ko pa bo odnos spremenila in zagotovila z pravnomočnim sporazumom/zavezo (pravnomočnim zato, ker so vsa njena ostala zagotovila popolnoma nekredibilna), da ne bo enostransko ravnala, lahko po mirni poti vstopi v našo združeno Evropo.

Neumestno, ampak nujno zaradi moje vesti:
Prebral sem drugi del A Storm Of Swords, t. j. Blood and Gold, vse iz zbirke A Song Of Ice And Fire. No, tale del mi je bil najboljši od vseh, saj je bilo veliko več hitrih in nepričakovanih dogodkov in pa konec je bil takšen, da zdaj komaj čakam peto knjigo (sicer je to tretja in sledi četrta, a v četrti je dogajanje postavljeno v glavno mesto in se ne osredotoča na moje najljubše junake (Dany, Tyrion, Jon, Davos), je pa avtorju uspelo, da mi je priljubil Jamija, ki sem ga v prvi in drugi knjigi sovražil, ter Arjo , ki me je bila skoraj najbolj dolgočasna. V četrti knjigi pa nastopijo novi junaki kot je blontna prasica, khm kraljica, Cersei, ojštra piratka Asha, tisti nori prerok Damphir ter pa nekaj junakov iz Dorna, ki se na vsak način želi maščevati zaradi smrti Dorniškega princa, Rdečega gada imenovanega.

Tole je pa Britanska naslovnica prihajajoče knjige, ki bo že to jesen MOGOČE v knjigarnah.

4 komentarji:

persson pravi ...

Pa meniš, da so se Hrvati sposobni obnašati evropsko?
Pa se mi obnašamo evropsko? Kaj sploh to pomeni. Tudi sam uporabljam ta termin, a sem se enkrat zamislil nad tem posploševanjem. Kaj je evropsko? A ni ti po definiciji vse, kar ne krši človekovih pravic in ni tuje vsaj enemu narodu, ki živi na tem kontonentu?
A meniš, da se Nemci obnašajo evropsko, ker na avtocestah nimajo omejitev, pri nas pa pravimo, da hitrost ubija. Kdo je tu neevropski?

A je evropsko, da nam prodajajo drugorazrdni Ariel, Milko ipd. z izgovorom, da so narejeni za naš "južni" okus.

Mogoče je bilo pol komentarjev neumesnih, podobno kot tvoj zadnji del prispevka.

Lp

Sigi pravi ...

hehe, neumestne so vedn zakon =D

zanimivo razmišljanje, ne morm nic cez tole rect.

persson pravi ...

Mogoče pa imajo Hrvati vsaj malo več jajc in se z upiranjem nam upirajo celi EU, kar se mi ne znamo.

Tale je bila pa res neumesna, ampak moral sem jo zapisati.

Pa nisem kakšen HRVATOFIL, da ne bo pomote, a menim, da je politika kriva za vse.

Sigi pravi ...

Hrvati so precej nacionalističen narod, veliko bolj kot kdo drug. Nacionalizem v majhni meri je pomoje zdrav, v vecji meri pa po moje vodi v fasizem in podobne bolanosti. in to se mi zdi ne-evropsko.