torek, 26. avgust 2008

Gradec

Čeprav pot do Gradca, ki traja le dobro uro, ni ravno potovanje, je to še najbolj primerna kategorija. Teta je šla na tečaj za 4h, jaz pa sem se potikal od Hauptplatza do Jakomini plazta, obiskal pet knjigarn (imam eno rusko trilogijo v nemščini, Wächter al kok je že naslov...), s teto pa sma pol šla še v Ikeo in City Center. In ena zanimivost je, ki jo lahko vsaj malce pozoren človek takoj opazi: blagajničarji dajejo kovance v roke. Bil sem pred izjemno veliko blagajnami in niti enkrat se mi ni zgodilo, da bi mi blagajničar/ka vrgel/la denar na pult, vedno dobiš v roke. Kako pa je v Sloveniji? Se vam je že kdaj zgodilo, da ste nastavili roko, da bi dobili drobiž, pa so kovanci prileteli pred vašo roko na pult, da ste jih pol kot butli dol pobirali enega po enega, za vami pa so kleli čakajoči? In pa še nekaj: V Avstriji sem kupil majhno slovensko zastavo, kakršne še v naši preljubi domovini nisem videl (baje je treba slov. zastavo prav iskat, če se jo hoče dobit =/ ).

Slovenci bi se morali resno zamisliti, če smo Slovenci, ali smo pa le navadni Slovani ali celo Slovaki, včasih tudi Rusi. =O

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ka fali navadnim slovanom? -.-

Sigi pravi ...

Očitno nisi zastopil. Za druge smo Slovani, Rusi, Slovaki, redko Slovenci in očitno nihče ne naredi nič, da bi se zadeva izboljšala.

J E R A pravi ...

Jaz bi tud eno malo slovensko zastavo, pa bom zgleda morala počakat do skokov v Planici. Edino še tako prideš do zastave :) Pa kakšne trgovinice s spominki bi tudi lahko odrpli, turistov je veliko, nikjer se pa ne da nič nabavit.
V našem malem kraju (predmestje Kranja) nam pa v borem Mercatorju vedno lepo dajo kovance v roko, prej pa še vprašajo, če je to vse, kar želiš nakupiti. Sicer so idioti prepovedali prodajo energijskih napitkov osebam mlajšim od 18 let (povsod drugje normalno dobiš), ampak ja .. Prijazni so še vedno. Nekateri .. :)

Sigi pravi ...

a res al ka? wtf? kok to prepovejo =O

sej pr nam u šparu al ki že, nevem točno, v mestu, je omejena količina na posameznika, kulk alkota lahk kupi. liter vina na enga al kok, neki takiga. pa si lahk 18 star...

Bonnie pravi ...

men se v bistvu redkokdaj zgodi, da bi mi kovance kr vrgli na pult, ponavadi jih dobim v roke. očitno pač ne marajo metalcev :p

Sigi pravi ...

=D v tušu so se popravili, se mi je zdle že trekič zaporedoma zgodil, da sm dobo na roke.

HollowVein pravi ...

ne morm verjet de sm tole sfalila..

a veš de se men še nikol ni zgodl de mi ne bi dal kovancov v roke al pa bi kkrkoli neprijazni pr vsej zadevi..