nedelja, 3. avgust 2008

Elektrizirana Nova Cerkev

Zadnič se mi je Jerac zbadljivo nasmihal, ko sem rekel, da sem izključil komp zaradi bližajoče nevihte. Pa ga jaz presenečen vprašam, če on to nikoli in je ponosno zatrdil da ne in da kakšna mala verjetnost je, da bi ravno v njegovo, glede na to koliko višjih stavb in blokov je naokoli.
Ampak zadeva ne drži. In ne bom navajal spet neke teorije, ampak čista praksa. Naša preljubna Nova Cerkev je blazno strelam privlačna vas. Skoraj, če ne kar sigurno, vsako leto tukaj tudi udari. Ravno predvčerajšnem je usekala v cerkev (spet, le zakaj mislite, da se vas imenuje "Nova" Cerkev?). Župniku je skurilo vso ozvočenje, zvonik itd., ampak mu je le nekako dans uspelo mašo izpeljat in zvonove usposobit. Pred kakšnim letom ali več je urezalo daljnim sosedom v nevzdrževan strelovod. Skurilo jim je vse, ravno tako pa tudi našim sosedom, ki so recimo 100m oddaljeni od njih: telefonsko linijo, internet, kabelsko ... vse. Sreča, da ni nam. Prav tako je pred trem ali štirim letim usekalo v kozolec na bližnjem travniku (zanimivo je, da sta na travniku dva kozolca, zelo blizu ležeča, in urezalo je v manjšega). Zatorej če bi recimo v Konjicah usekalo v sosednji blok, bi lahko skurilo lepemu delu okolice.
In jaz se pač zazihram, kurc, bolje kot pa kakšen mesec potem ostati brez kabelske, interneta in telefona, lahko pa še zaradi česa drugega.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

kar se tiče izklapljanja računalnika se s tabo popolnima strinjam..
nism nek obsedenec z izklapljanjem tv-jev, računalnikov in podobnih zadev, imam pa slabe izkušnje s strelami ( razn tega da se jih je moj bivši pes blazno bal xx).. poleg Nove cerkve je očitno zelo naelektren tudi Šentrupert.. lani ko se je že počasi začenjalo to blazno vreme je strela udarla v našo hišo..
hvala Osirisu, je moja mama prej izklopla računalnik (ker tega nikol prej nism počela jaz), nam je pa vseeno skurilo vse tri televizorje v hiši pa še par gospodinjskih aparatov..

vrjem da od takrat naprej poskrbim da je vse izklopljeno ko se približuje neurje..

Sigi pravi ...

kok nas šele take izkušnje streznejo. jst mam pač takega fotra ki se zazihra za vse malenkosti in je to ostalo v meni, brez da bi imeli kkdaj kako tako nesrečo.

persson pravi ...

Tudi jaz večinoma izklopim računalnik, saj nam je enkrat zažgalo televizijo in pa napajalnik na kompu.
Tako da, bolje preventiva kot kurativa. V tem primeru je kurativa mnogo dražja.