sreda, 11. februar 2009

Se bliža 3. prizor?

Seveda še pasja zgodba v Novi Cerkvi ni končana! Ko sem prišel iz Španije (pričakujte reportažo enkrat do nedelje), mi je mati z nadvse odgovornim in razumevajočim glasom dejala, da se je pogovarjala z Histerično žensko. Nadvse je prepričana, da sem jaz Jozota namenoma izpustil nad njenega psa! Slednji baje še vedno šepa na tisto nogo, ko ga je Jozo ugriznil... Sej se mi smili, sam kam se vseskupaj pelje... In vse skupaj še sploh ni groteskno, ko ti preljuba mati pove, da je histerični ženski obljubila povračilo stroškov, če se bodo odločili za operacijo.

  1. Zakaj bi morali poravnati stroške, če nismo sami bili krivi? Dogodek se je zgodil na nikogaršnji zemlji, poleg tega pa njen pes ni bil na povodcu, moj je bil (čeprav se ga je potem rešil, ampak mi smo že naredili svoje, saj smo kupili oprsnico...).
  2. S tem je posredno rekla: "Joj, se opravičujem, ker je moj sin naščuval Jozota nad vašega ubogega psa. Dali vam bomo za operacijo, dali..."

Vsak čas bom v NC veljal že za sadista. Pobiram stave: kaj bom naslednjič? Po moje gerontofil, ker sem se zadnič eni starejši gospe nasmehnil :O

2 komentarja:

ne6c pravi ...

En teden te ni, pa je šlo vse u maloro X)

Sigi pravi ...

haha =D tocn tak =D