torek, 1. julij 2008

Naivni ljudje

Zakaj ljudje tako pogosto mečemo človeka in žival v isti koš? Pardon, ne žival, ampak kar naravo. Mi živimo v umetnem biotopu, imamo lastno kulturo, gledamo na strani s čustvi in razumom, ne pa z nagonom.
In ko bo moj cucek, ki sovraži ostale pse (na kar sem ponosen, ker se bori za lastno ozemlje in za svoje ženske), videl drugega psa moškega spola, ki bo kar na enkrat skočil pred njega, bo ponorel in padel v takšen afekt, da ga moram s vso silo držat in četudi ga vmes kdaj pa kdaj brcnem ali pa usekam, da se umiri, ker me itak ne posluša, ne bo čutil ničesar, doklr še tistega psa vidi.
Pač, takšna je njegova narava, tako je pač mešan.
In bil je prav današnji sončni dan, ko sem ga ob pol devetih peljal na sprehod in ko sva bila že skoraj pred domom, prileti meni pod noge žogica. Najprej mi ni bilo jasno, od kod in zakaj, ampak nato sem ga zagledal, trikrat manjšega cucka od mojega Jozota. In Jozo ga ej tudi, se v trenutku razhudil, se zapodil v njega, tamali je začel bežat, jaz potegnem povodec, Jozo se nekako reši ovratnice, poleti za njim, Jozo mu sledi, ga grize, lastnica psa začne tulit, dogajanje se prestavi pred njihovo bajto, jaz letim za Jozotom, ga odženem, letim za njim kot blazen, se na pol poti ustavil, se vrnem proti lastnici, me začne pizdit kok lahko cucka mam spuščenega, če je tak hud, ji razložim, da se mi je izvil iz ovratnice, potem ona da kok ga ne morm držat, rečem sej sem držal, se mi je izvil, se že hočem opravičit, reče ena ženska ko je bla na balkonu, da mu neki krvavega iz trebuha visi, pol pa lastnica ponori: "saj ni čuda, da imaš takega psa. sem te že vidla, ko si sosedovo psico s povodcem tepo, ko si tu mim hodo!" jst iz prve: "Kako sosedovo psico?!" ona: "Ja Perlo!" (Perla je blazno prijazna psica, ki ji nikoli ne bi storil nič žalega in ji tut nikoli nisem.) Ona veselo nato spremeni temo, da spet da morm met takega cucka prklenjenega skos, jst pa sam mrtvo hlado "sej vem", opravičila ji pa nisem pripravljen nobenega sploh namenit. Saj ženska ni normalna, če je moja soseda, pa me zamenja za nevem kom... Edini, ki si je nato zaslužil moje opravičilo, je bil Jozo. Ženska je še neki zabluzila, da si ga bo notri ogledala in da če bo kaj narobe, bomo v kontaktu.

Sicer pa Jozota nasploh ne marajo, bil je že obtožen, da je mačke ubijo, nato da je srne, pol so že tut krožile govorice, da je celo Novo Cerkev obgrizo, slišo sm že bedarije, kot da nas domače grize (še zarenčat si ne upa, kaj da bi karkol se em prtakno...).

Sicer pa, ko se takole malo sprašujem, saj mi ničesar ne more! Psa sem imel na povodcu, izluščil se mi je po pomoti, ONA GA NI IMELA NA POVODCU IN V OBČINI VOJNIK JE TO PREPOVEDANO, tako da če bo ženska poskušala izvajat kakšna pravna sredstva, jih jaz lahko prav tako. Budala neumna. Itak sm pa na Kempu že jutri, upam da ne bo moja mama popuščala, fotr itak vem da ne bo...

Ni komentarjev: