četrtek, 10. julij 2008

Camping at the Soča...

...but water in my tent (by Tjaša, melodija: Smoke on the water).

Nepozabno je bilo: bandi odlični, varnostniki kretenski, organizatorji pripravljeni, družba najboljša.
8 dni metala me je prerodilo, zbudilo, napolnilo z energijo, pobralo ves keš =D in razkrilo nove zanimive bande. Vsi so želeli najbolj izstopat, zato si videl naokoli moške oblečene v princesko z žago v roki, ženske ki so rezale lase drugim (seveda če so dovolili) in si iz las delale pasove, vikinge ...


Sreda:
Okoli pol dveh prispemo v Tolmin, ki je kljub še ne uradnem začetku kempa prepravljen s črno barvo in črno glasbo. Neverjetno je, kako se prilagodijo. V vseh lokalih se vrti metal in tokrat že bolj raznolik kot lani, ko so vsi si nabavili metallico, guns 'n roses ter best of 80s, tokrat si lahko slišal vse od norveškega blacka do britanskega powerja.

Šotor je bil sposojen in ko smo prispeli v kamping plac tudi postavljen (zahvale predvsem Špeli =) ).



Šotor je za šest oseb, a smo notri spali le Jernej, Ajda, Tanja in jst.

Kasneje popoldan smo šli na plažo ujeti zadnje žarke sonca, nato pa nazaj na osvežilno pijačo. =P



Bili smo v taki šumi, da se mi nekatere cote niti v celem tednu niso posušile, smo pa bili varni pred močnim soncem. Ponoči je deževalo.

Četrtek:

Na današnji dan se je Metal Camp 08 uradno začel, a bendov še vedno ni bilo. Baje se je v Beach Baru odvijala obletnica 5. rojstnega dne MC-ja, a mi tja nismo zajadrali. V bistvu smo dan preživeli v senci, veliko na plaži in dosti v Tolminu. Šli smo že tudi v prvi šoping.





Proti večeru smo tudi šli pogledat Beach Bar in sototočje Tolminke in Soče, a ni bilo pretirano veliko dogajanja.



Petek:

Povprečno preživet dan. Zbudili smo se okoli devetih zjutri, nato odšli na kavo v Tolmin. Tam smo v parkecu čakali na Sally.



Poslušat sem odšel Wintersun ...



... Six Feet Under (doličen nastop) in Carcrass. Na In Flames se mi ni dalo, čeprav jih je bilo od daleč še kar lepo slišat. Pri In Extremo sem pa že komiral =/

Sobota:

Glede bandov moj najljubši dan pa še dežja ni bilo =) Zjutri v Tolminu sva z Jernejem preizkuševala najin rog. Seveda sem ga moral tudi posojati na okoli...



Prvo sva si z Jernejem, ki ga je želodec že prav hudo matral, ogledala Finntroll. Na žalost sem zamudil velik del koncerta, a sem še slišal zadnjih nekaj komadov.



Sledili so Meshuggah z odlično izvedbo. Kljub poliritmičnosti benda sem vseeno celega prečupal, da je moj vrat naslednjih nekaj dni trpel.



Nato je nastopila Apocalyptica s svojimi štirimi čelisti in enim bobnarjem. Prvi trije komadi so bili zanič zaradi ozvočenja, a nato se je vseskupaj popravilo.



Med Iced Earth smo pavzirali, nato pa smo ši še na Amon Amarth. Nato sem moral čakati eno uro do Dark Fortress, ki so ob treh zjutraj nastopali na malem odru. S Sally in njenim tipom smo hodili med shopi vse do beach bara, kjer smo sprobali free rodeo.



Nato eden najboljših koncertov, Dark Fortress, folk je preprosto znorel.



Čez noč sem celo na plaži spoznal enega sokrajana, s katerim sma se prvič videla prav tu. Lol, pa še naj kdo reče, da je Nova Cerkev majhna!



Nedelja:

Če bi se dalo rečt, da sem se na soboto z alkoholom in vsem šparal zaradi odličnih bendov, za nedeljo to ne bi mogel reči, čeprav je bil tudi odličen dan.



A hudičevo fejst je dežval, najhuje pri Behemoth, ki so morali po štirih komadih prekinat. Na sliki se še vidi mosh-pit v publiki.



Citiram Nergala, glavo Behemothov:
"I just came off the plane from Slovenia. It was the first time ever we played at Metalcamp and let me tell you something - this must have been the craziest and at the same time most memorable festival in our career! We started with ‘Slaves Shall Serve’ and everything went pretty fine even though the monitors sucked and the whole show seemed to be a bit chaotic - but somewhere halfway thru the set all hell broke loose. When the intro to ‘Demigod’ started the clouds went pitch black and shortly after heavy rain and thunderstorms begun. The stage was literally flooded, everything was in water including us, our armors, guitars, amps - everything. But seeing the crowd goin’ completely berserk we obviously didn’t even think of heading off. We’d still go on with ‘Conquer All’ even though the weather conditions were really awful - then our amps started blowing up one by one, till there was simply no way to continue… but yeah, it was hell of an experience. Seems like we pissed off someone up there ha ha. Thanks to all of you out there who stayed in the battlefield to the end! We WILL come back next year with a complete show, you have my word for that!"

Še pred Behemoth so nastopali Korpiklaani, pri katerih je vreme še nekako uspevalo. Folk je bil navdušen, znoret, fukjen, vse...



Sally seveda v akciji.




Folk dobesedno na folku =D



Tjaša mela corps paint.



Halloween najboljšo sceno.



Zaradi deža se je vseskupaj spremenilo, zadnji band je baje igral vse do pol šestih zjutraj. Jaz sem nekako še zdržal do Opeth, pol bi pa naj bili Marduki, a jst sm sede spal za veggie pointom, nato pa komi našel do šotora =D

Ponedeljek:

Zame najmanj zanimiv dan, čeprav so me Soilwork pozitivno presenetili, Morbid Angel sem pa že itak od prej poznal in so bili vredni svojega imena.

Je bilo pa razburkano v Tolminu, kjer smo spoznali smešne Italjane z maskoto: veveričko iz Ice Age. Že dan prej sem jih videl v množici, ko so igrali Korpiklaani, in so tišali tisto bogo veveričko v luft. V našem reggie lokalu pa je bilo brutalno, ka vse so z njo delal.
Kadila je, pila je, se drla, ko je šla mimo kaka lepotica, umes umrla in so ji z cigaretnim dimom devali umetno dihanje, plezala po stenah itd.



Torek:

Zadnji dan bandov. Dopoldan je brutalno lilo, tako da sem moral z vrečko za smeti nad glavo v Tolmin. Ko smo prispeli tja, je po Murphyu seveda nehalo deževat, do konca dneva se je pa v bistvu že popolnoma zjasnilo. Folk je seveda izkoristil vsako novost na ekstremen način.



Pozno popoldan so že nastopali Biomechanical, ki so na CD-ju dosti bolši kot v živo, a vseeno niso bili slabi. Nato smo si šli pogledat Eluviete, ki so ponoreli množico. Imajo toliko različnih folk inštrumentov, da preprosto ne dohajaš več...



Za njimi so fušali Subway to Sally, da se direkt zbežal iz Main Stage, pol smo pa skupaj odšli na zaden koncert, zadnje headlinerje, Švedsko melodeath skupino Arch Enemy. Angela je dokazala, da zna grovlat celo bolje kot kdo drug ter Michael in David Amott, da sta še vedno neverjetno ujeta. Odličen koncert, odlična playlista, ubogi moj vrat.



Za njimi so nam organizatorji pripravili wnb presenečenje, da smo skupaj zapeli himno. Vzdušje je bilo prijetno, a himna sama je krneki.



Nato smo šli še zadnjič na plažo, nato zadnjič nazdravit, nato pa raje spat, saj nas je že zgodi čakalo pakiranje.

Sreda:

Zbudili smo se ob osmih, vsi brez moči vstati, pakirali in pospravljali šotor smo dobro uro pa pol, nato smo odšli v Tolmin na zadnjo kavo, z Jernejem in Sally pa nato domov z vlakom.

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

dobr da nism metalc :D

Sigi pravi ...

se najdejo na kempu tut kaki goti, industrialci, punkerji pa hard rockerji ves =D lani jih je blo dost ko so bli Pain, The Exploited in Motörhead

Anonimni pravi ...

"Seems like we pissed off someone up there ha ha.".. legenda xD..

nasledn let pa grem pa če skale z neba letijo.. xD

Sigi pravi ...

=D

Anonimni pravi ...

Oj

iz srede na četrtek se ne spomnim dežja...?

Zaj***al ste ko niste na Iced Earth šli. ^^

V četrtek ste najbrž hodili z zaprtimi očmi kajti na beach baru je bla urng fešta. No sodelujočim se je že zdelo tako, ne bi ugotavljal zakaj. :D

Behemothi, majko milo, vsakmu to razlagam, blo je nadzakon, mahari sm bil mokr ko maček.

Kje je bil kakršnkoli vegipoint mi še zdej ni jasn. :D

Korpiklaane sem videl že prej v dvorani in so me navdušli, na kampu je blo pa zame vsaj brezveze, čeprav se je množici zdelo drugače. :D

Corpsepaint na gledalcih... sm privrženec blacka ampak mi gre pa to na jetra. Ok, nimam pravice obsojat.

Glede dnarja, ja, šlo ga je velik. :D Tko metalmarket - kjer sm se sicer na srečo fejst obrzdal - kot pijača in hrana... Pa se je splačalo.

Pa kok je bla Soča fina, stuširu sm se sam enkrat u 5 dneh, ostalo je vse reka sprala. :D

Sigi pravi ...

iz srede na cetrtek je bil dez okoli treh, stirih zjutri, rahu in kratek.

mozno da smo v baru zamudil taglavno, ko smo prisl ... tut vsak striptiz smo zamudl =O

men je blo tut noro na behemoth, dez me sploh neb motu, ce neb mel ze skor cist mokrga telefona pa fotoaparata =/

vegi pojnt je biu pri malem stejđu, na desni strani, tam ko je biu bar, ampak cist na koncu, zravn pa je bla krma in plac za komirance =D

folk se mi zdi da najbolj ponori pri folk glasbi =D

na kempu se dejansko vsi trudijo/mo cimbolj izstopat, nakonc pa vseskup izpade kot zajbancija, tak da jst nikol na stvar ne gledam s odporom, ker me vedno kaj novega nasmeji.

jst sm se dvakrat tusiro, ostalo se pa strinjam, soca je bla super. men prav pase fajn hladna voda, ampak v torek je bla pa prevec hladna in kalna, tak da to je biu edini dan, ko nisem biu not.

lp

Anonimni pravi ...

Kaj ti bojo ženske če maš pa pir.

:D

Sigi pravi ...

lol xD