nedelja, 16. december 2007

Smo Celjani sploh še varni?

Vprašanje se sliši smešno, ampak sem prepričan, da nisem edini, ki se to sprašuje.
Ja, govorim o čefurjih. Večkrat sem že imel bližnje srečanje z njimi, vedno bil sam ali pa v manjšini proti večimi, vedno najebo. Tokrat nisem neki fejst najebo, bi pa lahko, če ne bi mel zaprtga gobca. Preveč rad jezikam nazaj, tokrat je bila vrjetno sreča, da sm bil pijan do te stopnje, da se mi ni niti lublo govorit.
Nek neznanec me je potegnil v gručo ožganih obrazev in mi začel težit, če sm jst tisti ko je enemu težil. Jst seveda reko, da nisem bil.
Pogenil me je še bolj k sebi in ponovil vprašanje, jst odgovoril enako.
Nato mi je stisnil šamer (niti ne močen, sam dovolj da me je rasfuko) in rekel: "Bolš da ne." Bil sem že cel rdeč v obraz, ko pride do mene en drug pa mi potiho namigne, naj raj grem.
Nism želel met spet doma cel vikend razlagat zaka mam razbito ustnico in sem šel. On se je še pol neki dro za mano itd., ampak jst sm vseen prišo do svoje jufke =D.
Postavi se vprašanje zakaj? Edini možen odgovor je, ker sem šel mimo. Vrjetno je k temu pripomoglo tudi to, da sem metalc, ampak mojega sošolca,
ko je popolnoma glasbeno neopredeljen so tudi.
Vem pa samo nekaj: še vedno sem se maščeval in tudi tokrat se bom.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

um...ne sigi, nismo...

Anonimni pravi ...

se strinjam. folk je pač glup, išče sranje. ignor ftw :)

Unknown pravi ...

Na svetu bi bila najbolj srečna, če bi vsajga prekletga čefota k mi je kdaj težiu dobla v roke in bi ga lastnoročno razrezala in polomla. Počas. De bi bolel. Pa sol na rane pa se režat zrm XD Sicer nism rasist, da mi pa ena prasica zabije "ja sam čefurka, ti slovenka, ja sam bolja od tebe" in to sredi celjskega parka V POFUKANI SLOVENIJI, potem me pa s šestimi kolegicami še sesuje ker sm si drznala uzet SVOJ telefon nazaj... tuki se pa vse skupi neha.Če tko radi v skupincah potujejo, pleme neizobraženo pa nerazvito, pol je pač treba granato na sredino fuknt da jim čreve razpaca kilometr naokol. Pa zasužnjit tiste čefote, k sicer ne delajo sranja ampak sam obstajajo, da grejo spucat svinjarijo svojih 'južnih bratov in sester'. >.<

Anonimni pravi ...

ah. sami nebi nic upali. zato skupine.
tisti ki so dejansko z juga, pa se trudijo. ziveti kot slovenci me ne motijo. njih ne obravnavam kot cefurjev. da razjasnimo ta pojem.
prav tako me ne moti nekdo, ki poslusa taksno glasbo, dokler to obdrzi zase in se vede v mejah normale

motijo pa me.. tisti.. s pravimi slovenskimi koreninami, ki se, v zelji, da bi izpadli.. karkolize.. pretirano izpostavljajo, iscejo sranje, in govorijo v nevemkateremjeziku.. ker potem izpade bolj kul (H) ipd :D verjetno vsi vemo o kaksnem obnasanju govorim.


Razred zase pa so usluzbenci na javnih mestih. pousod se lahko srecamo s primeri, kjer ti kdo postreze se z kopico juznih besed v odgovoru/stavku (tudi v soli!!).


Pa dobrodošel v Sloveniji.