petek, 14. december 2007

Pozdrav =)

Lep pozdrav vsem. Po več kot enem letu, sem se odločil, da bom spet mal objavljal svoje življenje. Prej ste lahko brali moj dnevnik na Vijavaja.com, zdaj pa tudi na blogger.com.

Sem Žiga, prihajam iz okolice Vojnika. Obiskujem gimnazijo Lava, tehniški program. Sem tipičen prvorojenec, poleg sester prenašam doma še psa Jozota. Maček Tom je že nekaj mesecev odsoten, v sobi pa sta mi že umrla aloevera in kaktus. Po novem se prehranjuje in greje pri nas tut Baal Sheol, tigrast mačkon simpatične narave, ki svinjsko rad provocira Jozota.

Moji hobiji so programiranje (HTML, php, javascript, trenutno tudi Java), kolesarjenje, filozofiranje, pisanje, ribolov, poslušanje glasbe… Interesiram se za računalništvo, mitologijo, stare indijanske kulture, živali, orožja (predvsem hladna), psihologijo, parapsihologijo, filozofijo, politiko…

Sem zelo zahtevem poslušalec, moje najlubše zvrsti so death, black, progressive in avant-garde metal. Naljubša kombinacija pa je progressive black metal, tipa Ihsahn, Enslaved itd. Obožujem primesi industriala in jazza. 
Dostikrat poslušam tudi jazz, dark cabaret ter eksperimentalno glasbo.

Televizije skorajda ne gledam, v kino ne hodim, le redko si ogledam kakšno kriminalko,
grozljivko, ZF ali fantazijo.

Komedij sem naveličan. Moji naljubši filmi so Underworld: Revolution, Apocalypto, Resident Evil: Apocalypse, Pulp Fiction…

Zelo rad berem, najraje politične fantazije, abstraktne ZF in nerešljive kriminalke, rad pa imam tudi psihološki realizem. Poleg vsega pa še berem filozofijo (Platon), parapsihologijo (Potovanje duš)
in podobno. Naljubše knjige so Igra prestolov(George R. R. Martin), Kalius(Urban Klančnik), Potovanje duš(Michael Newton), Idiot(Dostojevski).

1 komentar:

Anonimni pravi ...

PS: kadim kot turk in sicer okoli škatlo in pol na dan. moj dan v celju se začne z jupijem in konča z strohom :) :PPP