nedelja, 21. december 2008

Uspešen vikend

Končno en uspešen vikend po dolgi seriji morečih in neproduktivnih. 
  1. premagal sem bolezen :)
  2. končno sem prebral A Feast For Crows (četrti del v seriji, zadnja napisana knjiga do zdaj; če vas 852 strani ne prestraši, se je nujno lotite (še prej pa drugih knjig, prve dve sta prevedeni, tretji del je razdeljen na dve knjigi, obe neprevedeni) in lahko grem na drugo knjigo - Spopad kraljev, ki je šele zdej prevedena v slovenščino; baje mi jo prinese božiček :)
  3. našel sem tri odlične nove avantgardne bande: Akphaezya, Pin-Up Went Down in Dog Fashion Disco
  4. naredil sem eno zajebano misijo pri GTA San Andreas, čeprav sem zdaj pri še bolj zajebanih =D

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

hm ja,da se spomnem kaj sem mislila...aja, fajn pisateljček je tale fantič, fajn.

Sigi pravi ...

si že kej brala? jst sm do zdej vse od tele zbirke, drgač pa še A Dying Of A Light (tut noro =O), lotil se bom pa še Fevre Dream (baje noro pravi Nina). Jst sm rato njegov totaln fan. =D

Anonimni pravi ...

mi je gospod rojstni dan prinesel A game of thrones:)
bo treba si od g. sigija sposodt še kako knjigco:D

Sigi pravi ...

ni problem, rad posojam, čeprav zle nevem kam sm 2. knjigo in jo iščem ko butl =D