petek, 19. december 2008

Bolezen te najde vedno ob nepravem času

Točno tako. Zavedam se, da bi lahko bilo huje, ampak že zdaj je slabo.

Načenja me že od ponedeljka, da sem na zdravniškem pregledu za izpit bil nervozen ... Gnojen kašelj in vneto grlo. Ampak to se mi naredi vsako leto in vsako leto prebrodim, zato sem vsemu posvečal premalo pozornosti.

Pika na i je bil pa sredin izlet v Gradec (spet, obožujem to mesto). Od "shopinga" seveda nisem imel nič, glühwein (kuhano vino) na Hauptplazu me je pa nekako držal pokonci, čeprav sem 100%, da mi je dajala vročina. Ko smo se vračali domov in smo se spotoma zapeljali skozi McDonalds drive-in, sem opazil veliko pomankanje apetita (kjub temu da cel dan nisem jedel skoraj nič, sem se po enem big macu že tako najedel, da nisem mogel še krompirčka pojest). In pa napade me ubijalski glavobol.

No, ko pridem domov, si zmerim vročino (37,0°), vzamem aspirin in grem spat. Čez četrtek se mi vročina giblje od 37,5° do 38,2°, glavobol je manj napadalen kot dan poprej, a vseeno prisoten, apetita ni in pa grlo me ubija. Mama mi je skuhala tri vrste čajev, zelenega, šipkovega in konopljinga. Borba se ni končala do večera.

Danes zjutri: brez vročine. Kot ponavadi mi je uspelo bolezen premagat v enem dnevu. Ampak glede na to, kako šibko zdravje imam še danes, si nisem mogel privoščiti iti v Celje, kljub pomembnosti tega dne (zaden petek pred počitncam, fizika vaje, dostava blaga v Jazz, ...). In pa zamudil bom predbožičen party pri Tinci =/. 

Priznam pa, da sem se z zdravjem tudi igral. Čez kratke rokave imam samo bundo, kljub dežu sem pogosto kar v allstarkah (usoda je želela, da se mi ravno zdaj utrga vezalka na bulerjih) itd. itd...

Ampak to je moje fizično zdravje. Zaradi neprestanega dežja me je pa načelo tudi psihično. Ravno danes sem poslušal po TV, da ima več tednov trajajoč dež na vremensko občutljive (seveda tu nastopim jaz) zelo negativen vpliv. Pojavi se večja potreba po spancu in sladkem, nejevolja in slabavolja, razdraženost tudi zaradi malenkosti...

Za šibko angino sem bil v večji meri kriv sam. Ampak za psihično zdravje, pa nisem. Če bo šlo vse tako naprej, se znam znajdit še v norišnici.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

jah, sredino grlo pa to.
sej pomoje zle je tak cajt k more usakega tole slavno grlo doletet:D
ampak, priznam - si edn redkih ki v našem londonskem vremenu še skače okol v allstarkah:D
nč ne,pozdravi se, pa upam da čimprej prideš da šnirancev,
fešte boš pa že nadoknadu (kulkr te js poznam;)

carpe diem:D

Sigi pravi ...

lol =D hvala =D
vidiš, jutranja zamuda bi že znala bit posledica bolezni =P

in pa šnirance mi je mat nabavla :)
zej morm pa sam alenko nekak prepričat, da mi ona zamenja vezalke, kr jst niam živcov za to.

Anonimni pravi ...

oh, ja izgovori:D

haha, ka bi moški brez žensk :O

Sigi pravi ...

velik. mi je rekla da bo naredla, pa še kr ni =O

Unknown pravi ...

Ah, še en, k je zboleu v istem terminu... pri men se je pa v nedeljo začela vročina in glavoboli, sm šla domu in me je 4 dni kuhal na 39 stopinjah. blo je celo tk hudo, da sm nehala kadit, pa se menda še spomniš, kk sm oboževale te klinčeve nikotinske palčke (v bistvu jih še vedno, prejle sm enga na hitr skadila k je tečnoba dosegla legendarn vrh), ampak zj je boljš. si pa lepo odnesu, sam en dan :D lep pozdrav, evikeysn

Sigi pravi ...

hehe, sem bil prehiter, se je pol še rahlo zravje vleklo dva tedna.
en lep pozdrav tudi tebi, pa upam da se kaj vidimo =)