ponedeljek, 16. junij 2008

Spet dolgo tega

... kar sem nazadnej kaj spisal. Predvsem je krivo, da nimam veliko časa in ga tudi naslednje dni ne bom imel preveč. Velik problem je, da sem že trikrat poskušal naložiti slike iz 18ke pa se mi je vedno nekaj zamočlo, zej se mi pa preprosto ne da več!

Kaj je novega?
  • v četrtek je zaden dan pouka 8)
  • redno prebiram pesniške zbirke slovenec
  • Fifi nas zapušča =(
  • pravdober sem 8)
  • Gaio sem zakapiro =D
  • sem se močno poboljšal glede pijančevanja, ampak tipično za junij poslabšal glede kajenja
  • imam pipco
  • osemnajstka je za mano
  • imam novo kolo =)
  • uspelo mi je nekaj ljudi navdušiti nad A Song Of Ice And Fire knjigami =D
  • spoštovanje sodnikov mi ni več samoumevno
  • 3× sem že lahko pokazal osebno 8)
  • dobil sem poziv na referendum
  • ....
Kaj bo novega oz. raje kaj se bo zdaj kaj dogajalo?
  • četrtek, 19. tega meseca, 1. prosljavljamo konec letnika
  • petek, 20., 11 letka Radio Rogla, ki se je zaradi finančnih razlogov najverjetneje ne bom udeležil, a stvari so še odprte
  • sobota, 21., priprave na zaključni izlet
  • nedelja, 22., zaključni izlet 3. g
  • torek, 24., podelitev spričeval
  • sreda, 25., gremo na morje s sošolci, vračamo se 30. na nedeljo
  • četrtek, 3. julija grem na Metal Camp 08, vračam se 9., torej v sredo
Pol grem pa delat, sam še nisem prepričan kam. Najraje bi delal v kakšnem lokalu, se mi zdi zanimiva izkušnja in vsaj za kak mesec bi izpolnil svojo željo, ko mi je bilo le 8 let in sem si smrtno želel postati natakar.

4 komentarji:

persson pravi ...

Imaš pa zanimive plane. :)
Se vidimo na Ibizi? :P

Sigi pravi ...

hjaa, del julija in avgust sta prosta =D

Anonimni pravi ...

cel vesel kazal osebno [:
kaksne knjige so tisto? jz rabim neki za na morje.

Sigi pravi ...

odlične =D resna epsko politična fantazija za odrasle