nedelja, 26. april 2009

Se beta izplača?

In (končno?) sem si tudi jaz naložil operacijski sistem Vista. Bil sem prepričan, da bom zdržal in počakal na 7, a nisem mogel.

Sem pa opazil, da bo nam navadnim smrtnikom od 5. maja na voljo poskusna različica sedmice RC1! Kakšno je vaše mnenje? Se splača preizkušati nedodelan operacijski sistem?

Sem pa ravno zadnjič naložil aplha verzijo Opere 10. Hitra, učinkovita ... Toplo jo priporočam vsem razvijalcem spletnih strani, saj ima močno orodje Developer Tools, kjer le klikneš na element na strani, pa ti poišče html kodo in css.

Poleg tega opravi ACID3 test z odliko (100/100), poganja jo pa nov pogon, da je hitrost opazna.

Naložen mam pa tudi Safari 4 beta. Zanimiva zadeva so Top Sites, ki za razliko od Operinega Speed Diala (sam določiš stran, ta se ti pa tudi sproti osvežuje), sam poišče strani, ki jih največ uporabljaš... Kaj več podrobnosti mogoče kasneje.

4 komentarji:

ne6c pravi ...

Chrome(posebej 2.) > Opera
Hiter kot safari in uporaben kot Opera.

Trollkrap pravi ...

za 7 RC1 (je že neki dni na torrentih) berem po forumih da se jo splača vsaj preizkusit in tud sam razmišljam v tej smeri.
glede brskalnikov pa že več let prisegam na opero in trenutno tud uporabljam verzijo 10 alpha in sem zadovoln.

piky pravi ...

windows 7 beto mam cirka 3 tedne. ko bo izdana končna različica ga bom 100% uporabljal. je hiter(hitrejši od xp) in vsebuje ogromno bljižnic in orodij za pomoč ki ti pridejo celo lahko prav. meu sm probleme z gonilniki od zvočne kartice audigy2 rešu z namestitvijo za visto driverjev. kar naprej se mi sesuva tudi adobe reader in je prav nadležno za vsako resetirat rač. ker šele s tem ga ponovno usposobiš za delovanje. probu sem naložit cod wow mi ni uspelo, oz. v igro pridem ampak ne morem igre nikjer začeti igrati, se pravi vidim samo meni. sam sistem je naret tudi za dotik občutlijve naprave kar lahko vidimo po velikih ikonah. sem pristen zagovornik xp ampak roko na srce windows 7 jih dotolče v vsakem pogledu.

Dejko pravi ...

Zadnje čase malo spremljam to področje... Ugotovil sem da se win 7 splača naložit, saj bi naj računalnik zelo pohitril. Je pa vsekakor treba naložiti pravilno verzijo. Če imaš 64 bitni procesor si obvezno naloži 64 bitne windowse, saj drugače ne bo optimalno. Nekateri pravjo da so 32 bitni hitrejši, sam to je sam larifari. To je tak kot če bi v ferarija tanku 95 oktanski bencin ne pa 98. Banalen primer ne?
Sem pa tudi poiskušal z inštalacijo OSX sistema na PC. Vse je bilo OK, installation successfull je napisalo... nato pa se računalnik žal ni postavil v sistem. Bral sem da je to težava ravno mojega prenosnika ker ima v BIOS-ih neko "zaporo" in bi si moral prej flashati biose. Tega se nisem lotil ker je mal nevarno, ampak se bom v bližnji prihodnosti. Sicer pa naj opozorim da je izšla nova verzija Ubuntuja ki ima boljšo podporo za prenosne računalnike.