ponedeljek, 19. januar 2009

Obleka naredi človeka

Vedno sem se posmehoval temu pregovoru, še zdaj se rad posmehnem, ampak tak kot mi je pa moja obleka všeč, pa ne morem verjet. In kravato mam =D ampak seveda ne popolnoma klasično.

Torej, na kratko opisano: črne hlače, črn rekelc z navadnim ovratnikom, temno modra srajca s pridihom morja, moderna črna kravata z prepletajočimi se srebrnomodrimi črtami.

Najprej sem bil razočaran nad Ljubljano. Ne premorejo ene lepe elegantne črne obleke, če pa jo že premorejo, so pa hlače v kompletu čudne ali pa mi ne pašejo. Ali pa mi sam rekelc ne paše. Sem se danes odpravil po Celju, od Merkatorjeve do Citycentrove Modiane. Razočaran. Edina obleka, ko mi je bila všeč, cca 350€. Da o Zari sploh ne govorim...

In ko sem že čisto obupal, ko mi je zmankalo potrpljenja za čaj, ko sem še na fotra moral uro in pol čakati, sem se odpravil v mesto. In zagledal sem Volno. 

Prijazna gospa, še zmerila me je =D, si vzela čas... In kupil sem komplet obleko, kravato in srajco. Cca 230€. Zaj se pa jebi, Modiana!

9 komentarjev:

Unknown pravi ...

priden :D

Sigi pravi ...

haha =D

Anonimni pravi ...

lohk bi poklicu an...

Anonimni pravi ...

Prijazna gospa, še zmerila me je =D
A si pričakoval, kaj drugega? Obleke ne gre kr tak začet probavat "od oka" kot ostale stvari, ki jih kupujemo. Vsak prodajalec oblek, bi te moral zmeriti ali vsaj oceniti, drugače že na začetku veš, da nima pojma o oblekah.

Sigi pravi ...

lepo da poveš =P žalostna slika, an?

piky pravi ...

Neki me zanima. zakaj vsi ko pišete blog ne pišete vsaj 3x tedensko? js ceu navdušen gledam vsak dan če je kaj na nov pa nič. če že imaš blog piši vsak dan pa če tud neumnosti. ne pusti svoih bralcev razočaranih:d

Anonimni pravi ...

Sej bom čez vikend še jz svoj blog odpru, da Sigiju konkurenco nardim.x)

piky pravi ...

no da se ne bom še js slučajn odloču:)

Sigi pravi ...

huh, sej veta kak teden sm mel zle. cca 2h prosti in cca vseskup 20 h spanca. se bom pa zdej bolj potrudo.

nejc, konkurenca je zdrava =) ne razocaraj me =P