ponedeljek, 10. november 2008

Nenavadna trikotniška neenakost

Tako bi lahko ocenili moje razpoloženje zadnjih nekaj dni. nejevolja >= sreca + norost. Ponavadi je ravno norost >= sreca + nejevolja pri meni... Imel sem blazno naporen teden, pa še trije taki me čakajo. WTF četrti letnik?
Sem ravno prebral Čudovitega Feliksa, ki se mi je v lajfu najbolj vlekla do zdej. Ne morem reči, ni slaba knjiga, ampak že to, da mi je vsiljena, me je odvračalo... Kaj bo šele s Privzetnostjo in pristranostjo.

Drgač pa kaj je kaj novega? Odnorelo mi je: četudi še zmerom poslušam metal, sem se kr fejst vrgel na psytrance in hardstyle ... Vem da me bo minil, tako kot me je tudi za free jazz, ampak dokler me ne... (Sumim, da je za vse skupaj krivo, da sem tri tedne zaporedoma bil v Leplacu. Jebemti, cleek.)

Če špila kdo Red Alert 3, naj mi tule pod commente napiše, da bomo začel mal prek neta geekat, prav fajn stvarca je. =)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

hell march 3 je precej fajn. kulčy soundtrack je za ra.

Sigi pravi ...

kaj to? to pa ne poznam...